May 21 / efood team

"My bike rocks" 2024

Πάσχα χωρίς Πασχαλινό διαγωνισμό δεν νοείται στο efood!

Έτσι για μια ακόμη χρονιά oι efood riders μας έκαναν το όχημά τους “να τα σπάει” με το καλύτερο πασχαλινό concept!

Και τα αποτελέσματα του πιο πασχαλινού και efoodικού διαγωνισμού είναι εδώ.

Είδαμε λουλούδια, είδαμε αυγά και πολλή έμπνευση και Πασχαλινή διάθεση σε όλα τα μηχανάκια!

Αλλά υπήρχαν τρεις φωτογραφίες που ξεχώρισαν και είναι οι φετινοί νικητές του "my bike rocks"!

Και νομίζουμε πως το αξίζουν!

Aς τις απολαύσουμε:

Χρησιμοποιούμε cookies για να σου παρέχουμε την βέλτιστη εκπαιδευτική εμπειρία κατά την χρήση του efood riders Academy. Διάβασε την Πολιτική για τα Cookies και επίλεξε εδώ τις κατηγορίες που αποδέχεσαι.

Αναγκαία

Τα αναγκαία cookies αποκαλούνται μερικές φορές "Απολύτως απαραίτητα" καθώς χωρίς αυτά δεν θα μπορούσαμε να σου παρέχουμε τις αναγκαίες λειτουργίες της συγκεκριμένης Ιστοσελίδας. Τα αναγκαία cookies π.χ μας βοηθούν να θυμόμαστε τις προτιμήσεις σου καθώς περιηγήσε στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του riders Αcademy.

Λειτουργικότητας

Κατά την αλληλεπίδρασή σου με την Ιστοσελίδα, τα συγκεκριμένα cookies χρησιμοποιούνται για να θυμόμαστε πληροφορίες ή επιλογές που έχεις δηλώσει (αποθήκευσης κωδικού και άλλες ρυθμίσεις που έχεις επιλέξει για τον λογαριασμό σου). Οι προτιμήσεις αυτές αποθηκεύονται μέσω μόνιμων cookies και την επόμενη φορά που θα επισκεφθείς την Ιστοσελίδα δεν θα χρειαστεί να τις επαναλάβεις.

Ανάλυσης/εξαγωγής στατιστικών

Τα cookies αυτά καταγράφουν πληροφορίες αναφορικά με τις επισκέψεις της Ιστοσελίδας riders Academy, ώστε να μπορούμε να βελτιωνόμαστε και να γνωρίζουμε την απόδοσή της. Kαταγράφουν π.χ το ιστορικό των ενεργειών του χρήστη για να του παρέχουμε επιπρόσθετες λειτουργίες ή να βελτιώνουμε το περιεχόμενο των εκπαιδεύσεων. Τα συγκεκριμένα cookies συλλέγουν πληροφορίες για το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν/χρησιμοποιούν την Ιστοσελίδα και πόσο χρόνο μένουν σε αυτήν.

Στόχευσης

Tα cookies αυτά χρησιμοποιούνται για να λαμβάνεις διαφημιστικό περιεχόμενο σχετικό με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται και για να περιορίσουν τις φορές που θα δεις την ίδια διαφήμιση καθώς και για να υπολογιστεί η αποδοτικότητα διαφημιστικών καμπανιών. Τρίτοι διαφημιστικοί online πάροχοι με αυτόν τον τρόπο θυμούνται ότι έχεις επισκεφτεί μία ιστοσελίδα και δίνουν την πληροφορία αυτή σε διαφημιστές.